پانل آزاد

پانل آزاد

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

برای کار کردن در خونه نیاز هست تا یکسری مهارت رو کسب کنیم. شما میتونید هر زمان که دوست دارین کار کنین، و اگه بچه دارین میتونین روزهای کاریتون رو طوری برنامه ریزی کنید تا فعال تر باشین.

متاسفانه اگه شما نمیدونین زمانتون رو چطور برنامه ریزی کنید، راندمان کاریتون به شدت پایین میاد و دچار چالش های زیادی میشین. برای اینکه بتونین با موفقیت تو خونه کار کنین، شما باید بدونید چگونه آماده بشین برای کار هر روز، و چگونه حرفه ای بمونین، تمرکز و برنامه ریزی کنین.

در ادامه با ما همراه باشین...

آماده رفتن به سر کار بشین! (Get ready for work)

مرحله اول: لباس کار جدید بخرید و در خانه بپوشید!

با این کار شما احساس کار در بیرون از خونه رو خواهید داشت. اضافه بر این، اگر شما لباس کار بپوشین، کار رو جدی تر خواهید گرفت و دیدگاهتون نسبت به محیط کار تغییر می کنه. کار کردن با بیژامه و کفش راحتی این انگیزه رو به شما میده که برگردین به رخت خواب!

  • البته فقط گرفتن و پوشیدن لباس کار کافی نیست، بلکه باید زمانی رو هم به، دوش گرفتن و آماده کردن خودتون اختصاص بدین.
  • اگه توی محیط های رسمی آرایش میکنین، این کار رو بکنین!


مرحله دوم: قبل از اینکه کار رو شروع کنید، صبحانه یا میان وعده بخورید!

صبحانه خوردن یا قهوه و چای خوردن روی میز آشپزخونه، این حس رو به شما میده که قراره خونه رو ترک کنین برای انجام کار و این خودش میتونه خیلی بهتون کمک کنه. دیر از خواب پانشین و پشت کامپیوتر چیزی نخورین یا زمانی که دارین آماده میشین، روال معمولی کارتون رو انجام ندین.

  • خوردن صبحانه کامل که شامل کربوهیدرات ها و سبزیجات و میوه هاست میتونه سطح انرژیتون رو بالا ببره!
  • خوراکی هاتون رو روی میزتون نخورین، این کار یک نوع مالتی تسکینگه که سرعت کارتون رو کاهش میده.


مرحله سوم: آماده انجام کاراتون بشین، توی فضای کاری که تعیین کردین

اگر خوشبختانه شما یک اتاق برای کار دارین یا فقط یک میز برای کار، شما نیاز دارین تا اطرافتون رو خلوت کنید تا فقط به کار فکر کنید. شما باید یک میزی داشته باشید که تنها چیزهایی روش باشه که اگه تو اداره هم بودین لازمتون میشه و لازمه که شما در یک محیط تمیز و خلوت کار کنید.

  • چیزهایی که مربوط به کارتون میشه رو از فضای کاریتون خارج نکنید. شما نباید برای پیدا کردن کاغذ های مهمتون یا لوازم اداریتون مجبور به گشتن اتاق خواب بشین!
  • در حالت ایده آل، فضای کاری شما باید یک در داشته باشه تا در صورت لزوم بتونید اون رو ببندید.
۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۰
حسن حسینی
۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۵
حسن حسینی

اریک ریموند:

یک اجتماع ، یک فرهنگ مشترک ، از برنامه نویسان خبره و جادوگران شبکه که پیشینه آن از میان دهه ها به مینی‌کامپیوترهای‌اشتراک زمانی (time-sharing) و اولین تجریه های ‌ARPAnet می‌رسد. اعضای این فرهنگ اصطلاح ‘ هکر’  را ساختند . هکرها اینترنت را ایجاد کردند. آنان سیستم عاملUnix را آنچنان که امروز هست ایجاد کردند. هکرها usenet را اجرا کردند. آنان باعث شدند شبکه جهانی (World wide web) کار کند. اگر شما دارای این فرهنگ هستید و دیگران می‌دانند که شما چه کسی‌هستید و هکر می‌نامندتان؛ پس شما هکر هستید!

۱ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۳
حسن حسینی